пятница, 17 мая 2013 г.

ЯК ДОБИТИСЯ ЗМЕНШЕННЯ ТАРИФІВ НА ВОДОПОСТАЧАННЯ 
У НАШОМУ МІСТІ ОВРУЧІ

Вам необхідно зробити наступне.
1. Викликати представника КП "Комунальник" для складення та підписання акта-претензії.
Те підприємство, якому Ви опла­чуєте послуги, і є відповідальним за їхню якість. 
Тому сміливо звертайтеся до свого КП "Комунальник" або подзвонивши та пе­редавши телефонограму, або, ще краще, написавши відповідну заяву та від­повідним чином її зареєструвавши (із зазначенням на Вашій копії вхідного номера та особи, що прийняла заяву).
При цьому погоджуйте дату і час відвідин Вашої квартири.
Згідно із пунктом 23 Типового договору про надання послуг з централізовано­го опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджено­го Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630, представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше 2-х робочих днів.
До речі, враховуючи те, що часто-густо якістьводи може бути протягом цілого місяця нижчою за норму, можна одразу написати відповідну заяву виконавцеві із проханням направля­ти свого представника для складення актів щодня у зумовлений час.
2. У випадку, якщо представник виконавця у зумовлений строк не прибув або відмовився від підписання акта-претензії, тоді, відповідно до статті 18 За­кону «Про житлово-комунальні послуги», його можуть підписати не менш як два споживачі, котрі проживають у будинку.
Таким чином, не варто благати виконавця прийти для складення акта: якщо його представник вчасно не з'явився — сміливо запрошуйте двох своїх сусідів та складайте акт. До того ж у відповідному акті треба зазначити, що ніхто із запрошених комунальників не з'явився.
3. Акт складайте у кількості не менш ніж 2-х примірників, — один залишається у Вас, другий забирає виконавець (або Ви йому відправляєте).
4.Після того, як акт-претензія складений та підписаний, його треба від­правити виконавцеві — КП "Комунальник", су­проводжуючи його відповідною заявою про усунення недоліків у наданні послуги, перерахунок або відшкодування завданих збитків.
Лист потрібно зареєструвати, отримавши підпис відповідальної особи або реєстраційний номер на Вашій копії. Якщо співробітники КП "Комунальник" відмовляються приймати у Вас Ваші документи, тоді вони зухвало порушують Закон України «Про звернення громадян». У такому ви­падку Вам потрібно:
- скласти разом з двома своїми сусідами акт про те, що такий-то співро­бітник відмовився прийняти Вашу заяву;
- написати скаргу до прокуратури;
- відправити заяву та акт-претензію поштою рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
5. Виконавець послуги зобов'язаний, згідно із пунктом 24 вищезгаданого Типового договору, протягом 3-х днів після отримання акта-претензії вирі­шити питання про перерахунок розміру платежів або дати вмотивовану від­мову у задоволенні Ваших претензій.
Відмовити комунальники можуть на підставі:
- свідчень реєстраційних технічних засобів, атестованих та опломбова­них органами Держстандарту;
- правильності свідчень засобів обліку води;
аналізу якості води.
Якщо виконавець проігнорував Ваші документи і не виконав перерахун­ків, тоді Ви у такому випадку можете самостійно здійснити перерахунки згід­но із Додатком до Правил № 630 та повідомити про це виконавця.
У випадку, якщо комунальники вирішать подати на Вас позов до суду з метою стягнення утвореної, на їхню думку, заборгованості, тоді закон — за умови наявності правильно складених та зареєстрованих актів-претензій — буде повністю на Вашому боці.


Вид послуги
Кількісні і якісні показники
Відхилення показників
Допустимий
строк відхилення показників
Зменшення плати за надані послуги у разі перевищення строку від­хилення їх показників
Центра­лізоване поста­чання холод­ної води
Безперебійне або за за­твердженим режимом надання по­слуг протягом року
Перерви у постачанні холодної води або порушення режиму по­стачання холодної води
Не більш як 6 годин на добу при цілодо­бовому водо­постачанні та не більш як 30 % загального часу надання води за затвер­дженим режи­мом (не більш як 2 рази на місяць)
На 3,3% місячної плати за кожний день пере­вищення допустимого строку відхилення
Склад і властивості води згідно з нормативами, встановлени­ми органами Держспожив- стандарту
Відхилення складу і властивос­тей води від установ­лених або погоджених нормативів
Не допуска­ється (або згідно з абза­цом першим пункту 7 Пра­вил)
На 20% за весь строк відхилення якості води від ДСТУ 2874-82 «Вода питна. Гігієнічні вимоги і контроль за якістю», від вимог санітарного зако­нодавства та від дозволів Держспоживстандарту










1 комментарий:

  1. Через тиждень я особисто подаю позив до суду з приводу зменшення оплати за нашими дикими тарифами 13,31 грн. за куб. м води. Наша холодна вода є технічною, акти санепідемстанції у мене на руках, знижка буде складати 20%. На підставі ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, пов’язані з порушеннями їхніх прав.Запрошую всіх небайдужих піти цим шляхом. Також буде подано до суду позов по парковкам біля міського ринку, побори на яких теж суперечать діючому законодавству.

    ОтветитьУдалить